sobota, 12 marca 2011

*Siedemnaście*

Trafiłam poza ściany życia gdzie nawet czasem bolą sny.


Dodaję dziś zdjęcia Kamy .uwielbiam te jej minki na tych fotach.Dziś mega smutaśny dla mnie dzień,ale nie chce o tym tutaj pisać. Oprócz tego to chyba jest ok.powoli wracam do zdrowia.nareszcie bo to przeziębienie mnie męczy.Cały tydzień był ciężki.oprócz wtorku bo było Kino <3. i nasz popcorn z tymi fajnymi ;*. najlepszy moment to jak kama i daniel pili cole. ;] śmiechowo było.w poniedziałek chyba nie mam żadnego sprawdzianu także jest okey .Ale tak wgl to źle. :< . Tęsknie za latem i truskawkami ;3. dziękuje za pozwolenie na dodanie fotografi pani ze zdjecia .

40 komentarzy:

  1. ciekawy blog :D
    dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie
    www.julkaxdd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo fajny i pozytywny blog ;d
    podoba mi sie ;D
    dodaje do obserwatorów i także do mnie zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne foty..

    zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęciaa .;)
    +zapraszam do mnie do bloga:
    www.Claa-udia.blogspot.com .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post ;) proszę zrób to co mam w ostatniej notce i zachęcaj znajomych;) to dla mnie bardzo ważne.Jesli chcesz dodac mnie do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog. obserwuję. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia . :)
    i wgl. super blog . :*
    obserwuję i zapraszam do mnie . :>

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia,
    cały czas zastanawiam się nad tytułem, dlaczego taki? ; )

    życzę powodzenia i zapraszam do mnie:
    http://shockfashion-polin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :)

    zapraszam do obserwowania,
    www.fashionowelove.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to mi teraz narobiłaś smaka na truskawki ;p
    ładne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjecia
    zapraszam do mnie:p

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog :) zapraszam do mnie : zawszeblisko.blogspot.com - zachęcam do obserwacji bo będzie konkurs! i mam do sprzedania spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję

    świetny blog ;]
    Będę częściej wpadała ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ;)
    +obserwuje
    http://queenofmystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :) poobserwujemy się? ;>
    http://hit-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ♥♥ Świetny blog.
    tez lubię robić zdjęcia innym ludziom:)

    Zapraszam do mnie:
    http://cupsgilrs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia;D
    zapraszam do mnie;P

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię jak ktoś jako tematy postów używa kolejnych numerków. ! :pp
    fajny blog. !

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie :)
    Rozdanie !

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog :)
    zapraszam : upfliter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post i ciekawy blog ;D
    Zapraszam do obserwowania mojego ;D
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak miło się na was patrzy, dziewczyny :)))
    Ja tak samo tęsknie za latem, ehh. Bądżmy jednak dobrej myśli, a się spełni ;)))
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny , obserwuje i licze na to samo ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawy i mile skonstruowany blog, zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, też chciałabym już lato :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy blog. ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. będe zaglądać ;) zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie, jeżeli możesz zostań obserwatorem mojego bloga. Ja też mogę obserwować twój blog, tylko napisz w komentarzu.
    wiktoria15.blogspot.com
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Siemaa ! :d
    Świetny blog . :D Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia
    obserwujemy ty zaczni
    http://adek-adrian756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie ;) alexbloggerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny blog,spoko zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń