poniedziałek, 17 stycznia 2011

*Jeden *

Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujemy, one same przyjdą...

Nie wiem co Pisać.Mam już jednego blogspota.ale sądzę że totalnie go "zaśmieciłam".Panuje w nim nieporządek i wgl.Chyba będe teraz starała się aby ten blog wyglądał chociażby trochę lepiej od tamtego.Zdjęć nie mam jak na razie.Jest jeden powód: zepsuta cyfrówka ;| .No ale jakoś będzie i bez niej.dobrze ze już ferie bo mam dosyć tej szkoły ;< .Męczy mnie to wszystko.Jednak myślałam ze ferie będą fajniejsze.No ale i tak są Okey .Wczoraj z : Klaudią & Kamilą.Bardzo fajnie było.Szczególnie pod koniec ;33. No i powrót. trochę ciemno już było. Klaudii Aza jest przesłodka. <3.Tak samo jak i Kamy Sabinka ;> .Chciałam opisać dzisiejszy dzień .no ale niema czego opisywać.Mozna go określić tylko jednym słowem."nuda" .Najgorszy dzień jaki tylko mógłby być. ;<< . 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz